Jak nakupovat

Výběr zboží

V  hlavním menu si vyberte oddělení, které Vás zajímá, např.Robotické vysavače. Po kliknutí na tuto rubriku se Vám zobrazí nabídka v oddělení. Pokud je zboží členěno do podskupin, klikněte na pododdělení s dalším zboží pro přesnější výběr, např. Robotické čističe – Příslušenství pro robotické čističe. Nyní můžete procházet nabídku a budete-li požadovat o některém z produktu více informací, stačí kliknout na název zboží nebo na obrázek. Zde si můžete produkt prohlédnout na ilustrační fotografii,  přečíst si podrobnější informace, prohlédnout video nebo projít jeho parametry.

Pro rychlý výběr zboží můžete použít vyhledávání. Do políčka v horní části "hledejte zde" vložte kurzor a napište hledanou položku (např. konkrétní model vysavače) "Sencor SRV 1000SL“ a klikněte na lupu nebo zmáčkněte „Enter“. Můžete vybírat již i z nabízených možností.

Máte-li speciální dotaz, neváhejte nás kontaktovat na e-mailu info@dobryrobot.cz nebo telefonním čísle +420 704 398 818.

Registrace

K pohodlnému a bezpečnému nákupu Vám doporučujeme registraci. Registrace spočívá v zadání Vašeho emailu, hesla a kontaktních údajů. Pro provedení registrace klikněte na odkaz „Přihlásit se“ v horní vodorovné liště v menu a klikněte na tlačítko „Registrovat se“. Objeví se stránka s formulářem, který je třeba vyplnit. Všechny informace se vpisují do příslušných kolonek. Po zadání všech potřebných informací, stiskněte tlačítko „Registrovat se“. Zadáte-li nějaké údaje špatně, nebo nevyplníte-li povinné položky, zobrazí se formulář znovu a budete požádáni o opravu těchto údajů. Pokud je vše v pořádku, zobrazí se stránka s informací o úspěšném zaregistrování. Od této chvíle se stáváte registrovaným zákazníkem. Při příští návštěvě již nemusíte nic složitě vyplňovat a stačí pouze zadat v pravé horní části Váš e-mail  a heslo. Tím budete opět přihlášeni.

Nákupní košík

Pokud jste si vybrali zboží, které chcete koupit, musíte jej nejdříve vložit do virtuálního nákupního košíku. To učiníte kliknutím na odkaz "Koupit" u vybraného zboží ve výpisu oddělení nebo v detailu zboží. Po vložení zboží do košíku se Vám zobrazí možnost Přejít do košíku nebo Zpět do prodejny k dalšímu nákupu. V košíku můžete u každé položky upravit počet kusů. Chcete-li zboží z košíku odstranit, klikněte na „červený křížek“. Budete dotázání, zda si uvedenou položku opravdu přejete odstranit, aby tak nebylo učiněno omylem. Pro vymazání všech položek použijte tlačítko „Vyprázdnit košík“.

Uvedená cena je pouze součet cen všech položek v košíku. Výslednou cenu objednávky včetně poplatku za dopravu uvidíte ještě před závazným odesláním objednávky.

Nejste-li dosud přihlášen, učiňte tak. V košíku můžete mít totiž zboží z předchozího nákupu, který jste nedokončili. Toto zboží se Vám v košíku objeví automaticky po přihlášení.

V košíku můžete rovněž uplatnit Slevové kupóny a to zadáním slovního názvu kuponu a zmáčknutím tlačítka „Použít kupón“. Následně se vám od ceny odečte příslušná sleva.

Nyní můžete pokračovat ve výběru dalších položek, které chcete nakoupit. Můžete tak učinit kliknutím na "Zpět do prodejny". Kdykoliv se můžete do košíku vrátit kliknutím na odkaz nahoře na liště, kde vidíte aktuální cenu obsahu košíku.

Pokud máte zboží vybráno klikněte na "Pokračovat v objednávce".

Objednávka zboží

Nyní si na kartě Doprava a Platba vyberte způsob dopravy a platby. Níže najdete také Výslednou cenu. Po výběru můžete „Pokračovat v objednávce“.

Pro objednání zboží je vhodné, abyste byli řádně přihlášeni. Díky tomu již nemusíte opětovně vyplňovat vaše fakturační údaje. Tyto údaje můžete změnit kliknutím na “Změnit hlavní údaje v registraci“. Chcete-li, můžete si zboží nechat zaslat na jinou adresu, kde budete lépe k zastižení. Stačí zaškrtnout políčko „Chci zaslat zboží na jinou adresu. Objednat zboží můžete i bez přihlášení. Stačí veškeré údaje vyplnit ručně.

Dole můžete v v okénku „Přidat vzkaz k objednávce“ připojit informaci, kterou nám chcete sdělit.  

Pokud jste vše zadali a překontrolovali údaje, klikněte na tlačítko "Dokončit objednávku". Tím se objednávka dokončí a objedná. Následuje poslední stránka s potvrzením a shrnujícími informacemi.

Po objednání od nás rovněž obdržíte potvrzovací informační e-mail o provedené objednávce. Aktuální stav provedených objednávek můžete sledovat po kliknutí na odkaz Objednávky v menu zákazníka, nebo po kliknutí na odkaz v informačním emailu.

Dodací lhůty

Uvedené dodací lhůty v internetovém obchodu jsou běžné dodací lhůty během roku, které se mohou u některých položek v určitém čase i několikanásobně prodloužit. Z tohoto důvodu doporučujeme dodací lhůtu telefonicky ověřit. Dodací lhůtou uvedené ve dnech se rozumí doba expedice zboží od příjmu objednávky v pracovních dnech, volné dny (soboty, neděle, svátky) se do dodací lhůty nepočítají.