» Značky » Sencor


Vysávání i mokré vytírání
5 přednastavených režimů úklidu
Ovládání pomocí Wi-Fi aplikace na telefonu
Funkce laserové navigace a GYRO MAPPING

Skladem
U vás Úterý 8.12.
11 499 Kč   9 190 Kč

Orientace v prostoru pomocí 360 ° optické kamery. Funkce GYRO MAPPING (orientace v prostoru). Ovládání pomocí Wi-Fi aplikace na telefonu. 6 přednastavených režimů úklidu

Skladem
U vás Úterý 8.12.
9 999 Kč   7 848 Kč

Funkce GYRO MAPPING (orientace v prostoru). Ovládání pomocí Wi-Fi aplikace na telefonu. 6 přednastavených režimů úklidu

Skladem
U vás Úterý 8.12.
8 999 Kč   6 999 Kč

Vysávání i mokré vytírání
6 přednastavených režimů úklidu
Ovládání pomocí Wi-Fi aplikace na telefonu
Až 120 minut provozu na jedno nabití

Skladem
U vás Úterý 8.12.
6 499 Kč   5 580 Kč

Vysávání i mokré vytírání
5 přednastavených režimů úklidu
Funkce návratu do nabíjecí stanice
Až 90 minut provozu na jedno nabití

Nedostupné
4 999 Kč   4 175 Kč

Jednoduché ovládání pomocí 1 tlačítka
Ideální pro tvrdé podlahy
Funkce prachovky
Provozní doba až 80 min na jedno nabití

Skladem
U vás Úterý 8.12.
3 299 Kč   2 499 Kč

SENCOR

Na japonském nebi vyšla zářivá hvězda

Příběh značky SENCOR se začal psát už více než dvacet let před jejím vznikem. Japonsko řešilo otázku, jak nastartovat válkou zdevastovanou ekonomiku a jednou z cest se ukázal státem mohutně podporovaný nákup know-how z USA a Evropy, do něhož Japonci investovali více než miliardu dolarů.

Na japonském nebi vyšla zářivá hvězda – elektronika. K předválečným firmám (Panasonic, Hitachi, Sharp) začaly se přidávat nové – Sony, Akai, Sanyo, Aiwa a v roce 1969 také SENCOR.

A právě konec šedesátých let, období kvasu a revolučních změn na celém světě, znamenal zásadní zvrat i pro Japonsko a jeho elektronické firmy. Dovážené technologie přestaly stačit, dostavil se útlum a úkolem dne byl revoluční nástup vlastního vývoje a výzkumu, objevení nových technologií, nových produktů. Japonský technologický zázrak mohl začít.

 

Rok, který všechno změnil

Spisovatel Rob Kirkpatrick označil rok 1969 za „Rok, který změnil všechno.“ Američané se procházeli po Měsíci, Rusové dobyli Venuši. Zrodil se internet – první počítač byl připojen k síti. Poprvé bylo transplantováno umělé srdce. Zuřila válka ve Vietnamu a spontánní demonstrace proti ní sílily a vyvrcholily na festivalu ve Woodstocku.

Zrodil se punk.

… A právě v těchto dějinných souvislostech, v neklidné a revoluční době, vzniká v Japonsku SENCOR. Značka o tisíci srdcích (SEN japonsky 1000, COR latinsky srdce), ve které všichni musejí dát do své práce celé srdce, protože jinak v téhle době uspět nelze. K tradiční japonské kázni, pracovitosti a perfekcionalitě, přidalo se tedy i odvážné srdce, touha a jasná vize. V logu se objevilo malé rudé slunce (písmeno „O“). V zemi vycházejícího slunce, v Japonsku, to je jeden z nejvýmluvnějších symbolů. Pro SENCOR byl však tenhle „červený puntík“ zároveň závazkem: „Kvalita našich výrobků bude brzy srovnatelná s naprostou světovou špičkou“ (tu tenkrát představovala firma Blaupunkt s legendárním modrým puntíkem v logu).

 

 

Každý se může projevit už tím, jakou barvu si vybere

SENCOR dnes sází na několik trendů a právě tím je na světovém trhu výjimečný. V první řadě je to šířka sortimentu. Tak jako v Japonsku v sedmdesátých letech, tak i na počátku třetího tisíciletí po celém světě (SENCOR dnes dodává své výrobky do více než 25 zemí světa, reaguje SENCOR na každý podnět, který současný život přináší a neustále rozšiřuje portfolio svých výrobků, kterých je dnes už více než tisíc v šesti sortimentních skupinách (spotřební elektronika, tablety a telefony, kancelářská technika, autoelektronika kuchyň, domácnost, zdraví a krása) a měsíc co měsíc přibývá několik nových.  A tak zatímco ostatní značky o inovacích neustále mluví, SENCOR je pravidelně promítá do své nabídky.

Stejně podstatný je design. Výrobků samotných i jejich obalů. U některých skupin výrobků nabízí SENCOR bezkonkurenčně nejširší barevnou škálu, navíc dokonale sladěnou, takže koupí-li si někdo deset různých spotřebičů například v barvě lila, může si být jist, že dostane naprosto stejný odstín. SENCOR se rozhodl skoncovat s unylými a konzervativními bledými kuchyněmi a byty. Vnáší do nich barvu a individualitu. Každý se může projevit už tím, jakou barvu si vybere. Tady se rodí onen vztah mezi člověkem a jeho elektronickým pomocníkem a utužuje se funkčností, snadným ovládáním a skvělým servisem. A samozřejmě i dostupností, protože v cenové politice razí SENCOR pravidlo: Kvalita za odpovídající cenu – ani koruna navíc! Také obaly výrobků jsou netradiční a individualizované. Na obalu prostě vidíte přesně ten výrobek, který je uvnitř, včetně jeho přesné barevnosti.